منم همینم از بس همون روزای اول زایمان درکم نکردن و عذابم دادن خدا ازشون نگذره هیچ وقت نمی بخشمشون
من داغونم به همه میپرم
عصبی نباش
کی عصبی نمیشه
من داغونم اعصاب و روان ندارم کلا
منمممم خیلی سختم میتونم خودمو کنترل کنم دکتر گف B12خوبع برا اعصاب بعد زایمان بخورم
منم اصلا قابل کنترل نیستم 🤣🤣🤣همزمان دارم نفس عمیق میکشم تو دلم میگم آروم باش یهو یه چیزیو میزنم تو دیوار یا میشکنم🤣🤣🤣🤣🤣بعدش میکم آخیشششششششش الان اروم شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.