خانم ها من بعد از زایمان خیلی عصبی شدم

۷ پاسخ

منم همینم از بس همون روزای اول زایمان درکم نکردن و عذابم دادن خدا ازشون نگذره هیچ وقت نمی بخشمشون

من داغونم به همه میپرم

عصبی نباش

کی عصبی نمیشه

من داغونم اعصاب و روان ندارم کلا

منمممم خیلی سختم میتونم خودمو کنترل کنم دکتر گف B12خوبع برا اعصاب بعد زایمان بخورم

منم اصلا قابل کنترل نیستم 🤣🤣🤣همزمان دارم نفس عمیق میکشم تو دلم میگم آروم باش یهو یه چیزیو میزنم تو دیوار یا میشکنم🤣🤣🤣🤣🤣بعدش میکم آخیشششششششش الان اروم شدم

سوال های مرتبط