۹ پاسخ

اصلا نمیزاره کمپرس سرد بزارم
نزارم عیبی نداره ؟؟

منم امروز زدم

دختر من سه هفته پیش زد

استامینوفن پاراکید مرتب بده
شیرشم بده
زیاد بغل نگیرینش داخل آغوشی بگیرین بغل اینجوری اذیت میشه گریه می‌کنه
امروز کمپرس سرد فردا گرم
گرم که بذاری کم‌کم بهتر میشه

قنداق کن قطره استامینوفن جای واکسنش بریز

وای چقدر بد منم چند روز دیگه باید ببرم 🤦‍♀️

پاهاش و ببند و نگهدار با دستت تکون نده گریه ش کم میشه امروز کلا رو پات بمونه پاهاش و نگهدار

قنداش بکن

سلام
روز اول پاراکید 2برابر وزنش هر4ساعت
کمپرس سرد
روز دوم اگه تب نداشت هر 6ساعت پاراکید کمپرس ابگرم

دختر منم دیروز زدن براش هنوز گریه میکنه، پاهاشو بستم نتونه تکون بده

سوال های مرتبط