۶ پاسخ

دکتر پگاه کرامتی میگن خوبه و دستش سبکه

منم تنبلی دارم سوالی داشتی میتونم راهنمایی کنم عزیزم

تاپیک های قبل منو بخون واسه تنبلی و گرم کردن رحم

منم ۳ساله باردار نمیشم اول خودم کیست داشتم خوب شدم باز همسرم اسپرمش ضعیف شد باز اون خوب شد الان من تخمک آزاد نمیکنم دیگه گفتم نرم دکتر همه دکترا رفتم یزد.تهران.زاهدان بماند که شهر خودمون همه جا رفتم ولی خدا بخواد میده

چقدر جلوگیری داشتی
همسرت آزمایش داده
خودت آزمایش دادی
سابقه کیست یا پریود نامنظم داشتی
وبعد اگر خواست سنو میگیره وآزمایش مینویسه

آزمایش کلی و سنو و پاپ اسمیر

سوال های مرتبط