یه سایز صفر بگیر شاید نینی ریزه باشه
سایز یک براش بزرگ باشه
من دخترم ۲۷۰۰ بود سایز یک استفاده کردم ، سایز یک مناسب ۲۵۰۰ به بالا هست .
سایز صفر نیاز نیست
تهش واسه ۵روز اول لازمه ولی من همون یک میبستم براش
من از اول یک بستم
من بچم ۳۱۰۰ بود تا دو هفته صفر مصرف میکردم
دختر من 3300 بود تا دو هفته صفر مصرف کرد
نمیخوای بخری میتونی 1 ببری ، اگر دیدی بزرگه بعد صفر بخری
یه بسته حالا بگیر داشته باش
بیست تایی بگیر لازم ممکنه بشه
بنظر من سایز صفر حداقل برای یک یا ۲ هفته اول لازمه.دو بسته.مگر اینکه وزن بچه خیلی بالا باشه
یه بسته بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.