۲ پاسخ

برنج و خوب بسور اينقدر كه اب كه ميريزى تو برنج شفاف باشه( اينجورى آرسنيكش كم ميشه)
بعد بذار جند ساعتى خوب خيس بخوره
پهنش كن تو سينى خشك بشه كامل
بعدم اسيابش كن
بعد الك كن كه خوب ارد شده باشه
يه قاشق مربا خورى از ارد رو با يه فنجون اب سرد قاطى كن بذار رو حرارت ملايم
٤تا بادوم سابيده هم بهش اضافه كن و بذار غليظ بشه

بشوری برنج و پهن کن تو سینی.بعد خشک شد آسیاب کن.بعد دوقاشق برنج چهار قاشق اب بریز با کمی نبات سفید بزار رو گاز تند تند هم بزن

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۱۰ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی