خانما من خونریزی دیگه ندارم طبیعیه یا برم دکتر؟؟

۳ پاسخ

طبیعیع

تا چهل روز لکه بینی داشتم من
خوش به حالت زود قطع شده

منم لکه بینی بود

سوال های مرتبط