ازمایشم خوبه؟

بارداری
فرزندپروری

تصویر
۶ پاسخ

مگه باز ۲۷ هفته باید ازمایش بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟

عالیه ازمایشت . من هم کم خونیم خیلی بیشتره هم عفونت ادراری داره داغونم میکنه

اینکه آزمایش آهن نیست عزیزم،ولی یه کوچولو در معرض کم خونی هستین
ترجیحا آهن رو ناشتا و با ویتامین ث مصرف کنید

قرص آهن رو حتما درست بخور

بله عزیزم

.......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیمان سایمان مامان آیمان سایمان ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری