ازمایش انتی هست ببینین نرماله🥲نگرانم

تصویر
۴ پاسخ

سلفری باید بدی

یه آزمایش تکمیلی مثل سلفری باید بدی چون. ریسک ت منفی نیس. ان شاالله چیزی نیس نگران نباش

نه عزیزم یکم ریسک داره ولی نگران نباش دکتر احتمالا برات ازمایش nipt مینویسه
منم دقیقا همینجور بودم nipt دادم گفت بچه سالمه و هیچ مشکلی نداره

عدد ان تی خوبه ریسک یک به ۳۵۱ به دکتر نشون بده راهنمایی می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان سرباز مهدی مامان سرباز مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۴ ماهگی
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا💗 مامان لیانا💗 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری