سلفری باید بدی
یه آزمایش تکمیلی مثل سلفری باید بدی چون. ریسک ت منفی نیس. ان شاالله چیزی نیس نگران نباش
نه عزیزم یکم ریسک داره ولی نگران نباش دکتر احتمالا برات ازمایش nipt مینویسه
منم دقیقا همینجور بودم nipt دادم گفت بچه سالمه و هیچ مشکلی نداره
عدد ان تی خوبه ریسک یک به ۳۵۱ به دکتر نشون بده راهنمایی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.