این ازمایش بتا منه حامله ام یا نیستم نمیفهمم

تصویر
۱۵ پاسخ

انگار بتا خیلی بالاست نکنه دوقلو باشه

بلههههعععع

فکنم ۳ قلوعه

چرا‌حالا گوساله رو انتخاب کردی😕

بارداری😑
به نظرم ی ذره مهربون تر بزار اسم پروفایلتو آخه... 😐😑

خیلی بارداری😁دست راستت رو سرم خاهر

مبارکه
مثبته
چرا اسم پروفتو این گذاشتی

مبارکه

مبارکه عزیزم
چندروزتاخیری؟ آخه بتات خیلی بالاس

مبارکه

بارداریییییی مبارک باشه عزیزم

بارداری گلم مبارکه

مبارکههه

بله عزیزم مبارکت انشالله بسلامتی بغلش کنی

بارداری

سوال های مرتبط

مامان دنیز🥹🍓 مامان دنیز🥹🍓 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی