۸ پاسخ

3ماه پیش 300تومن

اسفند سوراخ کردم ۱۳۸۰

۸۰۰ شد

چقدر ارزون سوراخ کردید😐
من دی ماه ۱/۸۰۰ دادم
البته ۸۰۰ تومنی هم داشت
اینو گفت روکشش طلاهه ضدحساسیته فلان
چندجا پرسیدم همین قیمت بود

من شنبه سوراخ کردم ۵۰۰ گرفت

۴۰۰ تومن شد

۸۰۰هزار با گلگوش

400 دکتر گرفت البته خودم پیش دکتر دخترم تازگیا رفتم سوراخ کردم مال خودمو دکترمو دوماهگی برده بودم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو♥️🧿 مامان پناه کوچولو♥️🧿 ۱۲ ماهگی