کاذبه هنوز گلم
تا روز ۱۴ ازادسازی مثبت نشون میده،و کاذبه
عزیزم آمپول آذاد سازی هومورنی هس باعث مثبت شدن تست میشه باید ۱۰ یا ۱۴ روز بگذره بعد تست بزنی انشاالله مثبت باشی
این پررنگی بهش نمیاد کاذب باشه من از هشت تا امروز ۱۳ آزادسازی تست مس زنم هاله میشه کمرنگ
ان شاءالله بارداری گلم با خبر خوش بیای
من خودمم آمپول آزاد سازی زدم. حدود ۱۱ روز بعد از تزریق بی بی زدم هاله خیییلی کمرنگ افتاد که من فک کردم اثر آمپول باشه. دو روز بعد زدم دیدم پررنگ تر شد دوباره دو روز بعدش زدم بازم پررنگ
تر شد و حدود دو روز،بعد موعدم آزمایش دادم بتا ۲۲۴ بود
مبارکته
بله تا ۱۴ روز کاذبه
علائم چی داری
ان شاالله که مثبتی
اما زود تست زدی
ایشالا دامنت سبز میشه ❤️
و فک کنم مثبتی
برا من ک هاله نداشت از همون هفتم
من چهارروز مونده ب پریودیم ولی نمیزنم فعلا تست
کاذبه گلم
کاذبه
٠من روز نهم زده بودم منفی بود اگه کاذب بود مثبت بود یابعدش مثبت میشد مبارکت باشه
به به مبارکه عزیزم مثبت چون زوده اینجوری کم رنگه خطش حتما برو ازمایش بتا 😍😍
روز چند موعد زدی عزیزم و اینکه آمپول هم زدی ؟
پس امیدی نیست
مثبته مثبت مبارکت باشه عزیزم
تا دوازده ازاد سازی تست مثبت کاذب نشون میده
مثبته هالت داره😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.