توی ۲۵هفته و ۲روز وزن جنین ۸۲۰گرم توکیه؟؟

۷ پاسخ

من ۲۵هفته و۲روز رفتم یه قل۷۳۶یه قل۷۷۷ دکترم گفتم بااینکه دوقلو هستن خیلی خوبه،من ناراحت بودم الان میبینم تک قلوها هم زیاد فرق ندارن با من🤩

اره خوبه

من ۲۱هفته ام درون واژنم نبض خیلی میزنه همش احساس ادارار دارم ومثانه ام درد میکنه آیا طبیعی

اره خوبه

عزیزم تو آنومالی وزن نینی تون چندبود؟

عالیه

منم ۲۵ تمام رفتم ۸۰۰ بود گفت خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری