من ۲۵هفته و۲روز رفتم یه قل۷۳۶یه قل۷۷۷ دکترم گفتم بااینکه دوقلو هستن خیلی خوبه،من ناراحت بودم الان میبینم تک قلوها هم زیاد فرق ندارن با من🤩
اره خوبه
من ۲۱هفته ام درون واژنم نبض خیلی میزنه همش احساس ادارار دارم ومثانه ام درد میکنه آیا طبیعی
اره خوبه
عزیزم تو آنومالی وزن نینی تون چندبود؟
عالیه
منم ۲۵ تمام رفتم ۸۰۰ بود گفت خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.