۴ پاسخ

من ۲۴ هفته و ۳ روز ۸۸۰ بود
دیابت هم ندارم ولی دکترم مجدد چکاب نوشته

منم دیروز سونو گفت 847 آخر 25ام

اره من ۲۶ ۸۷۰ بود

اره خوبه۔مال من ۷۵۰ بود دکترم گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی