خانما ب نظرتون ۲۵هفته وزن ۷۱۰گرم خوبه؟

۴ پاسخ

من ۷۷۰ بود دکتر گفت ریزه

مهم نیست خیلی تو هفته ی شما از ۳۰ هفته به بعده که مهم میشه

من 20هفته رفتم، 347بود

اره فکر کنم من ۱۷هفته ۱۷۰ گرم

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خدا داده مامان خدا داده هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا✨ مامان اهورا✨ هفته سی‌ودوم بارداری