سلام خانوما من ۲۵هفته هستم وزن بچع ۸۰۰ خوبه

۵ پاسخ

سلام گلم ، بله عالیه مال منم دیروز رفته بودم سونو رشد گفته بود ۷۱۵ هست وزن نی‌نی🥰

آره عزیزم خوبه

مال تو تپلی مپلی تره😂

من دیشب رفتم دکترم وزنش 700بود گفت خوبه .

عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی