برای بعضی ها داره
برای بعضی ها نداره
و مادر رو چاق میکنه
آره عالیه مخصوصا از ۲۸ هفته به بعد بخوری چون اوج وزن گیری بچه هست تاثیرشو میبینی
سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp
برامن عااالی بود اما شروع نهماهگی خوردم تا زایمان
نیم کیلو بیشتر به وزن بچم اضافه شد
برا بعضیا تاثیر داره برا بعضیا نداره
هرکی لیدی میل روش تاثیر نداره باید پودر ماجان بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.