کسی از پودر لیدی میل خورده وزن بگیره؟

۴ پاسخ

دقیقا مامان الین درسته گفته الان زوده ۲۹ هفته سونو وزن بده اگه وزن جنین کم بود بعد بخور منم همینطور شدم ۲۹ هفته شروع کردم چاق شدم
بچه هرچی جمع و جور تر زایمانش راحتتر

من سر بارداری قبلیم وزن جنین و خودم افتضاح پایین بود پودر لیدی میل و قرص امگا۳ دکتر داد خوردم هم خودم چاق شدم هم وزن بچه ام اومد بالا وقتی دنیا اومد ۳ کیلو بود

الان زوده خودت اضافه وزن میاری و دیابت میگیری بعد ۲۸ هفته اگه وزن جنین کم بود بخور

من می‌خوام بگیرم آشنا داشتم که خوب بود براش ولی از الان خیلی زود چه شما بخوری چه من

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۹ ماهگی