سلام خانوما ، پودر لیدی میل چیه؟ میگن برا جنین خوبه کسی خورده ؟

۶ پاسخ

بله برای وزن دهی بچه

اما من خوردم خوب نبود خواهرشوهرم فست میل خورد خوب بود

برا وزن گیریشه

هم برای افزایش وزن جنین خوبه هم برای افزایش شیر بعد از زایمان

من فست میل خوردم عالی بود بچه ام۴کیلو بود به دنبا اومدنی

لیدی میل برای کسایی که بچشون کم وزنه خوبه
اونم ۲۸ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان قند عسلم مامان قند عسلم ۶ ماهگی