بله برای وزن دهی بچه
اما من خوردم خوب نبود خواهرشوهرم فست میل خورد خوب بود
برا وزن گیریشه
هم برای افزایش وزن جنین خوبه هم برای افزایش شیر بعد از زایمان
من فست میل خوردم عالی بود بچه ام۴کیلو بود به دنبا اومدنی
لیدی میل برای کسایی که بچشون کم وزنه خوبه
اونم ۲۸ هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.