۸ پاسخ

به نظر من ؛وزن گیری بیشتر مربوط به مصرف پروتئین هست و خونرسانی خوب جفت و کلا جثه پدر و مادر؛من خوردم از هفته 34به بعد فکر کنم و خیلی تاثیر خاصی حداقل روی وزن جنین من نداشت و بگم کسایی بهتره استفاده کنند که قند بارداری ندارن
طعم شکلاتی و بعد موزی از همش بهتره؛توت فرنگی افتضاح و وانیلی هم خیلی خوب نیست .

من تازه گرفتم حالم بهم میخوره

سوال منم هست منم دوروز پیش رفتم سونو گفت بچت لاغر ریزه انقد غصم گرفت ولی سونو رو هنو نشون دکتر ندادم ببینم چی میگه

خیلی بد مزس من مکمل اکتی ناتل میخورم مزه لیدی میل رو نتونستم تحمل کنم

به منم داده ولی مزش خیلی بده بو آهن قشنگ با تمام وجودت حسش میکنی🤮🤢

دکتر گفته بخوری ؟ وزن جنین توی آنومالی چقد بود؟

اره . دکترا هم واسه وزن جنین میدن

منکه میخورم ولی سونو نکردم ببینم وزنش چطور شده.

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری