نه بابا چرا و پرته
فقط مکمل هست برا مادر
من از ۳۰ هفته شروع کردم روزی دو وعده خوردم تا ۳۷ هفته آخرشم تاثیری ندیدم من ۲۶۵۰ بچم بدنیا اومد یعنی با اصول خودش جلو رفته بود فقط من وزن اضافه کردم
من بارداری اولم خوردم هفته ی ۳۴ دو روز خوردم ورم کردم کیسه آبم پاره شد زایمان زودرس کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.