بستگی به جنین داره اگر وزنش کم باشه دکتر تجویز میکنه وگرنه اینجوری نیازی نیس بخوری
نمیدونم اگ زایمانت طبیعی نخور از الان شاید بچت وزنش خوب باشه چون ممکنه بیشتر بشه وزنش خیلی سخت میش زایمان واستا سونو وزن ک ۳۰ هفته رفتی اگ دکتر گفت وزنت کمه بخور
فک کنم از ۲۸ هفته ب بعد یا ۳۰
بعضی دکترا نمینویسن بعضیا مینویسن بستگی ب دکترت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.