۱۳ پاسخ

عزیزم بچه منم شیر خشک میخوره منم شب اولی که دیدم گرسنه اس و سینه امو نمیگیره گریه کردم اما مهم اینه شکم بچه سیر بشه و رشد کنه الان شیر دوش برقی خریدم کلی هزینه کردم اما همش تو کل روز یه وعده شاید بتونم بهش بدم دیگه همینه کاریش نمیشه کرد

یکم که بگذره میفهمی بهترین کاره من تصمیم دارم بچه بعدیم هردورو بخوره اینجوری خودم کمتر ازبین میرم

اصلا ناراحت نباش
منم مثل تو بودم و مقاومت کردم در برابر شیر خشک،بچم اون وزنی ک باید رو نگرفته بود،بعدم زردیش رفت بالا شیر خودمم اصلا اصلا سیرش نمیکرد
الان دارم ب کل شیر خشک میدم و اصلا دیگ خودم شیر ندارم
و الان خیلی راضیم
بچم قشنگ داره وزن میگیره،زردیشم خوب شد
اصلا خودتو ناراحت نکن عزیزم

آپدیت عکس
تبدیل عکس معمولی خود ب عکس آتلیه ای
فقط با ۲۰هزار تومان
برای سفارش ب آیدی زیر در روبیکا پیام دهید
@Zendgi_24

وزن ۲ ماهگی ۶۲۰۰شد خدارو شکر

عیب نداره که منم هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک تا وقتی غذا خور بشه بعد شیرخشک و قطع میکنم

چرا ناراحتی منم شیر خشک میدم بچه وزن تولدش ۳۶۰۰ بود ۲۰روزگی ۳۷۰۰ شد دکتر گفت شیر خودت کافی نیست وزنش زیاد نشده براش شیر خشک نوشت

درکت میکنم منکه بچم کلا شیر خشکی شد اوایل خیلی ناراحت بودما اما الان واقعا خوشحال و راضی ام

وا شیرخشک چه مشکلی داره واقعا ؟ سلامت بچه مهم تر ازاین حرفاس

وا عزیزم چرا ناراحتی حالا من از خدامه بچم دوباره شیشه رو بگیره همون یه وعده شب رو هم دیگه قبول نمیکنه ازبعد واکسنش کلا شیشه رو پس زد فقط شیر خودمو میخوره انقدم ولع مکیدن داره شبا واقعا کم میارم جسمی

برای خوردن آدم بزرگ بدمزس ولی تپل کرد بچه منو من دوهفته ازش دادم

من از روز اول که دنیا اومد خودم بهش دادم شیر نداشتم

چرا ناراحتی؟؟منم شیرکمکی اپتامیل میدم...بهتر شیرخشک و نزدیک شیر به شیر مادر هستش...من به بجه اولمم میدادم..شیر خودم انقد چربی نداره که وزن دهی خوبی داشته باشه برای همین کمکی میدم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان 🤰مهدیار👶 مامان 🤰مهدیار👶 ۱۳ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۸ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی