میتونی عزیزم چون تازه بچت دنیا اومده خیلی خسته میشی بی خوابی داری تازه زایمان کردی
البته هر سنی چالش خودشو داره
ولی میگذره روزای خوب میاد😍😍😍
ما همونایی هستیم کمیگفتیم بزاییم راحت شیم😂
الان داریم پاره میشیم از بیخوابی🫠
واقعا حق داری من تا دخترم ۵۰ روزه شد واقعا روزای خیلی سختی رو گذروندم ، اصلا نمیخوابید کلا بیدار بود شب و روز ، دلدردای خیلی بد ، واقعا عذاب آور بود اما از ۵۰ روزگی به بعد هم خوابش تنظیم شد و هم دلدرداش کمتر شد ، حتما اگر میتونی از کسی کمک بگیر مثلا خانوادت تا این روزای اول بگذره ، فقط میتونم بگم تحمل کن ،
منم خستم ،همسرم کمکم میکنه تا راحت تر این روزها بگذره ،باید کمکی داشته باشی چون واقعا آدم کم میاره
منم دیگه نمیتونم بریدم . سرماخوردم .درر دارم
عادت میکنی
ینی چییی 😐مگه نمیخوابه همش قرار گریه کنه ؟
حق داری عزیزم واقعا خیلی سخته
منم از چیزی که فکر میکردم حتی سختتر شد
سعی کن یه روزایی همسرت درحد چند ساعت از بچه مراقبت کنه و شما هم سعی کن بخوابی توی اون چند لحظه
کمبود خواب واقعا یه مادر رو فرسوده میکنه
اگر کسی هست از بچه نگهداری کنه درحد یک ساعتم شده بذار پیشش و توی اون یکساعت استراحت کن یا هر کاری دوست داری انجام بده
واقعا خلوت واسه یه مامان خیلی مهمه
من با خلوتهای کوچیک و کمکهای مامان و همسرم سر پام و ادامه میدم
ولی مطمئن باش قسمتهای خیلی شیرین هم داره که کمکم شروع میشه🥹
اوایلش سخت تره ، باز بهتر میشه تا موقع دندون دراوردن
بعد خوب میشه ، دیگه تا ۱ سالگی ، البته اگر بچه ت آروم باشه ۱ سالگی به بعد حدودا خوبه
واقعا خیلی سخته. من گاهی دلم میخواد گریه کنم
سعی کن زمانی که میخوابه استراحت کن و بخواب تا انرژی بگیری.
و غذاهای مقوی و قرص آهن رو فراموش نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.