۱۰ پاسخ

میتونی عزیزم چون تازه بچت دنیا اومده خیلی خسته میشی بی خوابی داری تازه زایمان کردی
البته هر سنی چالش خودشو داره
ولی میگذره روزای خوب میاد😍😍😍

ما همونایی هستیم ک‌میگفتیم بزاییم راحت شیم😂
الان داریم پاره میشیم از بیخوابی🫠

واقعا حق داری من تا دخترم ۵۰ روزه شد واقعا روزای خیلی سختی رو گذروندم ، اصلا نمیخوابید کلا بیدار بود شب و روز ، دلدردای خیلی بد ، واقعا عذاب آور بود اما از ۵۰ روزگی به بعد هم خوابش تنظیم شد و هم دلدرداش کمتر شد ، حتما اگر میتونی از کسی کمک بگیر مثلا خانوادت تا این روزای اول بگذره ، فقط میتونم بگم تحمل کن ،

منم خستم ،همسرم کمکم می‌کنه تا راحت تر این روزها بگذره ،باید کمکی داشته باشی چون واقعا آدم کم میاره

منم دیگه نمیتونم بریدم . سرماخوردم .درر دارم

عادت میکنی

ینی چییی 😐مگه نمیخوابه همش قرار گریه کنه ؟

حق داری عزیزم واقعا خیلی سخته
منم از چیزی که فکر میکردم حتی سخت‌تر شد
سعی کن یه روزایی همسرت درحد چند ساعت از بچه مراقبت کنه و شما هم سعی کن بخوابی توی اون چند لحظه
کمبود خواب واقعا یه مادر رو فرسوده میکنه
اگر کسی هست از بچه نگهداری کنه درحد یک ساعتم شده بذار پیشش و توی اون یکساعت استراحت کن یا هر کاری دوست داری انجام بده
واقعا خلوت واسه یه مامان خیلی مهمه
من با خلوت‌های کوچیک و کمک‌های مامان و همسرم سر پام و ادامه میدم
ولی مطمئن باش قسمت‌های خیلی شیرین هم داره که کم‌کم شروع میشه🥹

اوایلش سخت تره ، باز بهتر میشه تا موقع دندون دراوردن
بعد خوب میشه ، دیگه تا ۱ سالگی ، البته اگر بچه ت آروم باشه ۱ سالگی به بعد حدودا خوبه

واقعا خیلی سخته. من گاهی دلم میخواد گریه کنم
سعی کن زمانی که میخوابه استراحت کن و بخواب تا انرژی بگیری.
و غذاهای مقوی و قرص آهن رو فراموش نکن

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۸ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی