خدایاااا چقدر سخته بچه داری😭😭😭

۹ پاسخ

بله خیلی من دیشب نخوابیدم ولی خب شیرینه

خیلی خیلی 😭

وای خیلی سخته مخصوصا وقتی شبا گریه میکنه نمیدونی کجاش درد میکنه

سخته ولی لذت بخشه دوسال دیگ دلت برای اینروزا تنگ میشه
چشم ب هم بزنی بزرگ شده

خیلییی بخدا من ساعت پنج صبح خابیدم الانم بیدارم کرده نیم ساعته تلاش میکنم بخوابونم نمیخابه رسما دارم رد میدم

تازه اول راهی دخترم به معنی واقعی کلمه زجر
زجرم میده

دهن منو داره سرویس میکنه

خیلییییی من هیچ کمکیم ندارم همه دورن ازم

کمکی نداری

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی