از دیشب هنوز نخوابیدم چقدر سخته بچه داری😊😑🙃

۴ پاسخ

از همه سختر اینه که بچه رفلاکس کولیک داشته باشه وخواب درستی نداشته باشه

منم واقعا سخته بچه داری

منم بخدا از بی‌خوابی و گشنگی تهوع گرفتم

آره عزیزم خیلی سخته هممون همینیم
ننو یا گهواره نداری بذاری توش

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی