چقدر سخته بچه داری😭

۱۵ پاسخ

منم دیگه داغون شدم الان چهل روزشم تموم شده ولی بهتر نشده 😩😩😩😩😩😩

من که دوقلو تنها نگه میدارم چی بگم

خیلییییی

خیلی😭😭😭😭

بیشتر راهو اومدی کم کم از الان عادت می کنی به شرایط. از بعد ۴۰ روز رو روال میفته زندگیت

خیلیییییی زیاد😭

دو سه ماه بگذره عادت میکنی. ولی سخته اما شیرین

من یکم برام عادی شده شکر خدا تونسم کنار بیام با بچه داری

آره واقعاااا و در عین حال شیرین

هعییی دیگه عادت کردم اوایل خیلی برام سخت بودد

قبول دارم

اره پ چی

خیلیبی ☹️🥲

اره دقیقا

بچه اولته؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی