۵ پاسخ

تو جیگر منی
تو نفس منی
تو قند منی
تو عشق منی
من اینارو روزی ۵۰۰بار میگم و در اخر ک گریه میکنه میگم چ غلطی کردم زاییدم😂😂😂😂

خداحفظش کنه خودش پا میشه وایمیسته؟

خداحفظشون کنههههه جوجوهامونو

اوخ اوخ دستاشو🥹

خداحفظش کنه برات گلم❤️✨️

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙😍کوروش مامان پسرم 💙😍کوروش ۱ سالگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی