خانما چند هفته رفتین سونو داپلر

۸ پاسخ

برای چی هست اصلا همه باید برن؟ یا اگه مشکلی باشه مینویسن؟

من امروز و ۳۱ هفته داپلر انجام دادم

برا من هفته بعد نوشته

۳۲ هفته

۳۴ هفته ۴ روز

برای من ۳۰ هفته گفته برم

۳۲هفته

منکه‌ موقع انومالی دکتر برام داپلر نوشته بود

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان نور 🥰 مامان نور 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری