خانما بعد آنومالی دیگه چند هفته سونو رفتین؟

۸ پاسخ

من 31هفته و 2روز

۳۲ سونو وزت

هنوز نرفتم اخر هفتع میرم برا وزن

۳۲هفته

من سونو چسبندگی رفتم هفته۲۸چون سابقه سزارین دارم و بعدی موند ۳۴ هفته واسه وزن برم

من ۳۱هفته و ۲

٣٠هفته

۳۱ واسه وزن

سوال های مرتبط

مامان نیکان و💙 مامان نیکان و💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ویانا🎀💜 مامان ویانا🎀💜 هفته سی‌ودوم بارداری