۵ پاسخ

سلام
من اولش اذیت نشدم زیاد
آخرش جیغ زدم
تا آخر شب حالم زیاد خوش نبود فرداش بهتر شدم

من بعدش خیلی درد داشتم شیاف گذاشتم درد میرفت

من حتی نوار بهداشتی هم برده بودم استفاده نشد.یادت باشه تند تند نفس عمیق بکشی

سلام اصلا درد نداره اون لحظه..فرداش یکم سر دلت درد داره اون با مسکن حله..مثل درد پریودی هست

من درد شدددددیدی داشتم
تا قطع کرد تموم شد
نیم ساعتم طول کشید که حالم جا بیاد و تمام
نوشیدنی شیرین همراهت باشه
مسکن و شیاف
نوار بهداشتی

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری