۵ پاسخ

سلام دخترم داره دندون درمیاره ۱سال و۹ماهشه شباخاب نداره چی بدم بهش که بخوابه

دکتر فوق تخصص بهم گفت که ام ارای اشعه نداره ومضر نیست گلم اون سیتی اسکنه که اشعه مضر داره

واسه من حین عمل متوجه شد و بازش کرد

من باردارم دکترم گفت تو ۲۹ هفته اینا که سونو وزن جنین هست همراه با اون سونو چسبندگی هم برات می‌نویسم انجام بده
دیگه فک کنم بر حسب این حرفش از طریق سونوگرافی هم بشه فهمید

مگه الان حامله ای که ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط