۵ پاسخ

دختر من خداروشکر اذیت نکرد
روز اول هر ۴ساعت پاراکید دادم دوبرابر وزنش روز دوم هر ۶ساعت کمپرس سردو گرمم نزاشتم فقط یکبار لازم شد چون درد نداشت فقط خوابید ولی شما بزار
هر بچه ایی فرق میکنه

واکسن دو ماهگی بچه من اذیت نکرد

نیم ساعت قبل از واکسن هم اندازه وزنش بهش پاراکید بده

من برای اینکه درد پاش کمتر بشه پماد ویکس زدیم به کوچولو دور جای سوزن به خود جای سوزن نزن خیلی خوب دردشو گرف چون دخترم از سرد میترسه گریه میکنه نزاشت حوله سرد بزارم

هر ۴ ساعت پاراکید، روز اول کمپرس سرد، روز دوم گرم حتما براش بذار

سوال های مرتبط