۱۲ پاسخ

دختر منم نداره🥲

پسرم ۹ماهگی درآورد اما پشت سر هم

عجله نکنید همه کاراشون انجام میشه ب سر صف هرچی دیر تر بهتر

دختر بزرگ من یکسالگی فقط ۲تا دندون داشت اا آوین دراومده

پسر منم نداره

بچه من ۴ روزه تازه لثه اش یکم باز شده تا ۱۳ ماهگی وقت هست

پسر من هفت ماه و یه هفته بود شروع کرد دندون درآوردن الان دندون چهارمش نیش زده 🥺🫡

برامن نداره هنوز

بچه منم نداره

دختر من تازه ریشه زده از زیر لثش هر چی دیرتر دربیاد بهتره

بچه منم هنوز نداره

همه بچه ها مثل هم نیستن که یکی زود در میاره یکی دیر😔😂

سوال های مرتبط