بله.
بله عزیزم ...مگر اینکه طرف بگه کادو نمیگیریم
اینم مثل جشن جنسیته دیگه چون جشن گرفته کادو داره
آره عزیزم
مرسومه که کادو میبرن
من دوتومن پول گذاشتم تو پاکت بردم جاریم جشن گرفته بود
اره گلم ما که رسم داریم کادو میدیم
اگه جشن گرفته اره دیگ یه کادو برا بچه میتونید ببرید
من نمیدونستم ولی ظاهرا اره
من برا دخترم درست کردم براش کادو اوردن
آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.