کادو زایمان از همسرتون و خانواده ها چی گرفتید؟

بارداری
بیبی چک
جنین

۲۵ پاسخ

چوسم ندادن

من بچه اولم شوهرم آیفون۱۳ گرفت. خانواده شوهرم ب خودم هیچی ندادن برا دخترم یه تک پوش طلا گرفتن

فکر نکنم کسی چیزی بخره اصلا شوهرم که اصلا به این چیزا فکر نمیکنه خانواده همسرم هم عمرا مامانم اگه پول براش بمونه یه چیزی برای نوش میگیره

همسرم گل
مامانم اینا و خانواده همسرمم‌ پول دادن

مادرشوهر یه انگشتر یه دستبند خیلی کوچک برای پسرم
مامانم النگو به من دستبند و گردنبند ون یکاد برای پسرم

شوهرم دنبال اینه طلا بخره
ولی با این خرجا و گرونی
حقیقتا کم کم داره توقعم میاد پایین🫠💔

تازه از دی به اینورم خیلی دستمون تنگ تر شد
کلی قسط وامامون موند میخواییم طلا بفروشیم واسه قسطا🚶🏻‍♀️

مادرشوهرم به من یه دستبند داد به دخترم یدونه گوشواره همسرم هم برای من گل گرفت برای دخترمم یه پلاک

من که شوهرم میگه ندارم میخوام گوسفند بخرم خرج زایمان بدم😕 مامانم گوشواره و سیسمونی خریده مادرشوهرم گفته یه تیکه طلا میخره برا دخترم

چ فایده طلا بخره وقت نیاز بفروشه من طلاها عروسی و طلاها ک خونه آقام اینا داشتم هم گرفت فروخت

هیچی ولا من سر دخترم زایمان ک کردم ن خانواده شوهر ن شوهر نمی‌گم شوهرم بده ها همیشه برام طلا و کادو میخره انتظار ندارم ولی روز زایمان ی حرکت زد الان دخترم ۶ ساله هنوزم ک هنوزه تو زهنمه زنگ زد بهم ن تبریک ن خسته نباشی ن عاشقونه ن چیزی انگار رفتم مهمونی یا مغازه . فقط بهم گفت عکس بچه برام بفرست 🥲 حتی موغع ک خاستم مرخص بشم فقط بچه گرفت حتی گل هم برام نخرید ن شرینی هیچکس بهم اهمیت نداد فقط بچه تحویل می‌گرفتن 😔😞

همسرم کادو زایمان اولم گوشی، این زایمان طلا ،اگ خدا بخواد 😂

تا زایمان خیلی مونده، اما خانوادم کادو دخترم رو خریدن از همون اول، هم پدر و مادرم هم خواهرام هر دو پلاک طلا. دستشون درد نکنه.

تا جاییکه حدس می‌زنم طبق گفته های خودشون پدرشوهرم اینا قراره ۲۰ تومن پول بدن مامانم اینا اگه دختر شد گفت گوشواره میگیره اگه پسر شد سکه گرمی
شوهرمم نمیدونم همیشه غیرقابل پیش بینیه یه وقت دیدی هیچی نخرید😂😂

من همسرم از الان النگو خریده گذاشته کنار ک موقع زایمان بده ولی چون ماشینمو سر خونه خریدن فروختم الان میگه ماشین برات واجبتره با بچه فک کنم کل طلاهامو باید بدم ماشین بخره برا پسرش😅

کادو زایمان ک ن ولی وقتی شوهرم فهمیدم ی پلاک زنجیر خرید برام امیدوارم زایمان ی چی خوبی بخره 😂😂
چون بارداری اولم هست خانوادم برام ی پلاک و زنجیر الیزابت گرفتن
ولی فک نمیکنم خانواده شوهر چیزی بدن😏😏😂

سر پسرم ک شوهرم هیچی حتی گل
مامانم اینا و مادر شوهرمم ب من هیچی برا پسرم طلا
الان و نمیدونم

همسرم برام دو تا النگو خرید سر پسرم
الآنم گفتم باید بخره چطوری رو نمی‌دونم با این اوضاع اقتصادی 😬😬😬

من کلا نقره دوست دارم طلا ندوست همینجور میگم انقدر نقره دوستدارم تا یادش نره با ی چ دیگه بیاد کلا دست خالی نیس 😍🤣 خلاصه هر ک می‌خوام و میگم

والا من مادر اولی هستم ولی فکر نکنم با اینکه وضع مالیشون خوب باشه چیز خیلی خوبی بدن در حد سکه میدن بابا پارسیان

اطلاعی ندارم

خانواده خودم که سیسمونی رو میدن همسرمم طلا گفته میخره نمیدونم دیگه خانوادش چی بدن😏

گوزیم نمیدن

گل برای خودم ، برای دخترم هم طلا .

شوهرم قراره بگیره مامانم برای بچه ها پلاک خریده خانواده شوهر هم🥔

🫤مگ کادو میدن شانس ما نیس😆😆

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندک مامان قندک ۵ ماهگی
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری