بچه ها کادوعه زایمان چی گرفتید از شوهر هاتون ؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

💨با احترام

هزینه دکتر و بیمارستان😐😐دلم نمیاد دیگه بگم کادو میخام ولی تازگی یه انگشتر برام خرید گفت همین کادوعه حاملگیه

نمیدونم تا اون موقع که وغن زایمان میکنم اوضاع چطوره ولی من طلا میگیریم اگه شد

دلتون خوشه ها مامانا باهامون درست رفتار کننن کادو پیش کش

😂😂😂هیچی

منم گفته بودم باید پول بدی لیپو کنم کادوی زایمان اونم گفته باشه اما به خاطر شرایط جنگی شاید یه کم اینور اونور بشع اما میخاااام

منکه یکی از بهترین موتورهارو داشتم اما بخاطر بارداری فروختمش پولشم خرج کردم
خیلی ناراحتم اما دیگه نمی‌تونستم سوار بشم
واسه همین برای کادو زایمان موتور میخام حالا هر قیمتی ک باشه فقط موتور

ما هنوز قراربریم طلا فروشی انتخاب کنیم همیشه از این النگو ها ک پشتش بازه میخواستم اما خیلی گرون شده احتمالا ی انگشتر بردارم
اخه ماشین ظرفشویی هم برام گرفته

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر نازم مامان دختر و پسر نازم ۳ ماهگی