من هنوز نمیدونن باردارم
فقط نبینمشون برام کافیه
شوهرم خرجشون میده
من که مادر شوهرم انقد خوبی کرده بهم تو دوران بارداریم که اصلا برام مهم چیزی بخره یا نخره !!!! از مامان خودم بیشتر هوامو داره ! از اول بارداریم تا الان هیچ غذایی درست نکردم ناهار و شام هرروز بدون استثنا برام درست میکنه میفرسته خدا خیرش بده انقد معنوی کمک کرده تو این دوران بهم که دیگ هیچ انتظاری ندارم و همش دعاش میکنم
دختر عموی نی نی براش یه لباس شلوار هدیه آورد
ولی کلا رسمش رو نداریم
بعد از زایمان هدیه سنگین میدن
چند دست لباس یبار خودمم خرید کردم مادرشوهرم پولشو زد بحسابم
نمیدونم . باردارم هنوز .اما میدونم خانواده خودم طلا گرفتم مادربزرگم پدربزرگ هم طلا گرفتن
ولی خب جاریمم چندروزه فهمیدم بارداره هنوز دوماهش نشده اونم میرم واسش طلا میگیریم .
مادرشوهر در شوهرم فوت شدن
بقیه خانوادش هیچی انتظاری هم ندارم
زن داداش خودم یه ست گرفته برای پسرم
مادرمم چندتا چیز خریدم بهم پولشو داد بقیشو خودمون خریدیم
۴تا خواهرشوهرام پیشاپیش برا کادو نفری ۲۰ تومن دادن مادرشوهرمم دستبند طلاخرید
فعلا ی پتو .سرویس خوابم داده برام بدوزه و اینکه خاله های شوهرم هرکدوم یچی دادن پاپوش ،سرهمی.گل سر
بچه اولم
مادر شوهرم
پلاک طلا
عمه و عمو ها هر کدوم سکه های گرمی
این یکی هم وقتی دنیا اومد معلوم میشه
دوسه تا کتاب حمام
یک لباس
یک عزوسک
چه چیز محالی 🤣 برای نامزدی ی نیم ست چوسکی خرید بعد قهررکردباهامون ازمون پس گرفت مادرشوهرم عروسیمونم نیامد تازه باشوهرم اشتی کرده بعد دوسال ، چیزی از ما نگیره کادو پیشکش
تا الان برا هر کدوم دوتا لباس و یه تومن پول و یه عروسک
دو دس لباس فعلا
همیشه وقتی میریم شهرستان خونشون عموم ک پدرشوهرم میشه دوتومن به دخترم میدن وقتیم که رفتیم بهشون گفتیم که باردارم دو و نیم دادن
یه ماچ آبدار🤣🤣🤣
هیچی والا گ.و.ز خواهر😂🔪
بلیط گشت دور دنیا یه دونه ویلا و ماشین و کلی طلا 😌😌😌
من مادرشوهرم کادو اب انار فرستاد برام زنگ زدم تشکر کنم گفت براتو نبوده برا پسرم بوده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هیچچچچچچچ عزیزم از نظر اونا اونا هیچ وظیفه ایی ندارن
برا بچه ی اول جاری قبلیم فقط من بودم.(چون عروس کوچیکم)یادمه برا دخترش گوشواره بچگانه داد.حالا بچه ی من پسره ولی اگه از طلا کمتر بدن ناراحت میشم.(اینم بگم که از اون جاریم که گفتم هم خوششون نمیاد)
هنوز هیچی
نمیدونم.خب باید به دنیا بیاد،بیان،بیارن،با بفهمیم
هیچی
هه
هیچـــی. حتی تبریک هم نگفتن
مادرشوهرپدرشوهر ندارم فوت شدن
بنام اقوام شوهرکسی خبرنداره باردارم
خانوادم خرید کردن
خانواده همسرم گفتن دنیا بیاد براش میخریم الان خرید نکنیم رو دستت بمونه
هیچیییی😩😂
گوز
هیچی عزیزم من مادرشوهرم شهرستان هستن با خواهرشوهرام و برادرشوهرام بعد من بخاطر شرایط جنگ با مادرم مجبور شدیم یک ماه بریم اونجا البته خونه مادرشوهرم نه، مادرم خونه دارن اونجا ، بعد تو این یه ماه کلا سه چهار بار خودمون رفتیم اونجا شام موندیم اصلا دعوت مون نکرد و هیچ کاری هم نکرد که مثلا بگه این حامله است احتیاج به مراقبت داره کادو که بماند دیگه
هیچی😂
والا من گفتم شماهم رسمه یه کم لباس و اسباب بازی بگیرین گفتن نهههههههه ما رسم نداریم تا الآنم حتی یه زنگ نزدن حالمو بپرسن حتی.
ببخشید بااحترام 🌬️🌬️🌬️
سنگ نمیدن سرمون رو بشکنیم 😞 چه برسه چیزی بدن، فقط بچمون بچمون میکنن
تاالان که ب دنیا نیومده لباس اینا براش خریدن
ولی برای کادو پدرشوهرم النگو میده و موقع برگشت از بیمارستان گوسفند میگیره خواهرشوهر و برادرشوهرم باهم دستبند خریدن
فعلا که نمیگیرن
وقتی دنیا اومد میگیرن
هیچی🙄
واسه جشن تعیین جنسیت ۲ تا برادر شوهرام اسباب بازی، پدرشوهر مادرشوهرمم ی لباس بافت بود از قبل بارداری خوشم میومد و مادرشوهرم همیشه میگفت آرزو دارم واسه نوم لباس ببافم، کامواشو خودمون خریدیم اونو بافت و کادو داد بهمون😶
البته ی ماه بعد پول کاموا رو داد بهمون😁
تا الان هیچی
دسته خر🫠
فعلا هیچی
خیلی چیزا دستشون درد نکنه(یه دست هیچی با دو جفت هیچی،دو سه دست دیگه هیچی خلاصه خیلی هیچی خریدن خیلی)🤦♀️😂
کوفتم نخریدن فعلا 😏😏
فقط لب و دهنی دوستش دارن و منتظرن بیان تو این چهار ماه یه لیوان آب هم ندادن بهمون با اینکه میدونن من استراحتم دیگه خودت تا تهش برو
😒😒😒😒😒کل شهرو ریختن ب پام
واسه دخترم پدرشوهرم یه نیم ست طلا عموش النگو یکی از عمه هاش گوشواره کلا بخوان کادو بدن طلا یا پول میدن
هیچی والا میترسم یچیزی ام بگیرن ازمون 😐🤣🤣
فعلا هیچی
هیچی نمیگیرن
فعلا هیچی
هیچی نگرفتن
هیچی
هییییییچچچچچچ
هیچی
من هنوز نگفتم
فعلا هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.