خانمااین ازمایش غربالگری خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

فک کنم دیر رفتین اره؟ هفته ۱۵؟

عدد انتی ۲/۶انگار میگن ۳باشع خوب نیست حالا نمیدونم ولی بقیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان 🌼رَستا🌼 مامان 🌼رَستا🌼 ۸ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۵ ماهگی
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریان💙 مامان آریان💙 ۶ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان بنیامین
😘 مامان بنیامین 😘 ۴ ماهگی
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان ماهک مامان ماهک هفته سی‌وچهارم بارداری