نه این درد زایمان نیس یعنی من اینطور تجربش نکردم
ولی چون سزارینی برو ان اس تی بگیر ولی نذار معاینه کنن
من وقتی فاصله دردام ب پنج دیقه رسید رفتم بیمارستان با این حال بازم بعد از چند ساعت زایمان کردم
عزیزمم بری بیمارستان فقط درد میکشی اونجا توخونه قشنگ بین دردات تایم بگیر
۱. راه برو
۲.اسکات بزن
۳.اسکات بزن
۴.دوش آب گرم بگیر
اینجوری تا برسی بیمارستان زایمان میکنی ولی اگه آلان بری فقط هی دست میکنن تو برا معاینه و اذیتت میکنن همین
منکه هنوز نرسیده زمانش ولی فک کنم دردات مرتب میشن یعنی میگیره ول میشه باز دوباره نیم ساعت بعد شروع میشه تا جایی شنیدم میگن درد زیر دل و کمر و فشار به لگن
تیرکشیدن رحم و واژن و کمر داشتم
یه دفعه سفت میشد جمع ول میکرد
زوده
بعید میدونم ۳۷هفته وقتش باشه
زوده هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.