۳ پاسخ

باید از نوزادی عادتش میدادی دختر من اصلا رو پا نمیخوابه تا میزارم رو پام فقط میخواد فرار کنه خوابش بیاد من دراز میکشم میاد پیشم میخوابه

رها از همون نوزادی زیر سینم میخوابید ۳ماهه تاب ریلکسی خریدیم براش بعضی وقتا رو اون میخوابه اصلا روی پام نمیخوابه خیلی بد قلق باشه تو بغلم بلند میشم راه میرم فوری میخوابه ولی اکثرا زیر سینه

هرکاری اولش سخته ولی میشه،،، بزارخوب خسته بشه، هرچی گریه کردروپانزارش، کنارت بخوابون شیرش بده میخوابه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی