۴ پاسخ

عزیزم من برای پسرم یه کیک گرفتم و یه عدد ۳ رفتیم جنگل کلی هم عکسامون پینترستی و قشنگ شد

میتونی کیک بخروببرپارک روچمن عکس بگیر

خودت تو خونه براش کیک بپز ، یه اسباب بازی پلاستیکی کوچولو کادو بگیر براش ٫ شمع و بادکنک بخر فک کنم همش روهم دویس سیصد بشه
لباس خوشگل بپوشون تنش عکس بگیرین خودتون

من ك اصلا خوشم نمياد از تولد اين همه هزينه كني ك چي بشه اخه پارسال هم بخاطر خواهر شوهرام اصرار داشتن براش تولد گرفتم از اين ب بعد ي كيك كوچولو ميخرم خودم و باباش فقط

سوال های مرتبط

مامان 💕ماه و ماهک💕 مامان 💕ماه و ماهک💕 ۳ سالگی
دخترااا سلام خوبین
جدیدا وقت نمیکنم بیام تو گهواره و دلم شدیدا و عمیقا برای اینجا و دوستای خوب اینجا و تاپیک ها تنگ میشه🥹❤️


همسرم شاگرد نداره و همه تایم سر کاره از صبح تا شب تا دوازده و یک شب باقی مانده تایمش هم می‌ره رفیق بازی🙄❤️‍🩹
.


بیخیال بیاین بگین برای تولد سه سالگی بچه هاتون چیکار کردین ؟
من اصلا برای دخترم تولد نگرفتم سال اول و دومش با یه کیک و چند تا عکس گذشته
امسال ولی فرق داره خودش لحظه شماری می‌کنه برای تولدش
میشه ایده بدین برای خوراکی ؟💕✨❤️‍🔥🍌🍒🍓🍕🍟🌯
و اگه از تولد کوچولوها تون و از تم و میز خوراکی ها عکس دارین لطفا برام بزارین😍😍🌹✨
به نظرتون این کوکی های رنگ آمیزی رو به عنوان گیفت بدم به بچه ها چطوره؟
یه تایمی رو سرگرم میشن🤔🤔💕
ایده ای اگه دارین برای گیفت ممنون میشم بگین🥰😘🥰

فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
دوسالگی
تب
قد و وزن
بی خوابی
آلرژی ف