عزیزم من برای پسرم یه کیک گرفتم و یه عدد ۳ رفتیم جنگل کلی هم عکسامون پینترستی و قشنگ شد
میتونی کیک بخروببرپارک روچمن عکس بگیر
خودت تو خونه براش کیک بپز ، یه اسباب بازی پلاستیکی کوچولو کادو بگیر براش ٫ شمع و بادکنک بخر فک کنم همش روهم دویس سیصد بشه
لباس خوشگل بپوشون تنش عکس بگیرین خودتون
من ك اصلا خوشم نمياد از تولد اين همه هزينه كني ك چي بشه اخه پارسال هم بخاطر خواهر شوهرام اصرار داشتن براش تولد گرفتم از اين ب بعد ي كيك كوچولو ميخرم خودم و باباش فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.