۱۰ پاسخ

مای بیبی کانال دار خوبه از مای بیبی معمولی بزرگتره کیفیتشم بهتره

فک نکنم کوچیک باشه من برا دختر اولم تا یک سال و نیم 4 بستم . دیگه از بقیش 5 بستم .
الان برا 5 ماهه فک نکنم کوچیک باشه
اگه خیلی بزرگ ببندی بین پاهاش فاصله میوفته

منم با اون دوستمون موافقم که کانال دار بهتره انگار بزرگتره و نمی افته هرچقدر پر بشع...همسرم ساده گرفته بود دیشب حس کردم از کانال دار کوچیکتره....من چسبی گرفتم خوب بوده

مطمئن وزنش اینه!؟
دخترم ۷ کیلو هست هنوز ۳ میبندم
مای بی بی سایز ۳ اش تا ۹ کیلو جوابه سایز ۴ اش برای ۸ تا ۱۲ کیلو هست فکز کنم

دختر منم ۹ کیلوعه
سایز ۴ معمولی خیلی تنگ بود
کانال دار بهتر بود
الان کانال دار هم تنگ شده
۵ میبندم خیلییی بزرگه
۴ پلاس هم پیدا نمیشه
موندم چیکار کنم

من پسرم ۸ کیلوئه تازه دارم براش ۴ میبندم
البته مای بیبی کانال دار . این سری جدیدش بزرگتره

نه سایز ۴ برای ۹تا ۱۴ کیلو هست

من ۴ مای بیبی میبندم

کار به روش نداشته باش .ببین پایین تنه بچت چطوریه .من بچه خواهرشوهرم پنج ماهه شیش میبنده بهش وزنشم هشت کیلو صد .جوجه پاهاش تپلیه

وزنا چرتن. منم ۴ مای بیبی میپوشونم دور رونش تنگ شده. رونش تپلیه دخترم

سوال های مرتبط