۱۰ پاسخ

مایبیبی همینه من هانیز داشتم خوب بود پیداشد مجبوری کایبیبی گرفتم الان میبندم گاهی رد میده این بسته تموم شه دیگ نمیگیرم هانیز هم عرض هم پهناش بیشتره بهتره

من پسرم هشت کیلو ئه هنور سه میبندم

4 مولفیکس بگیر

بچه ها اندامشون باهم فرق داره بخاطر همین ۴ برا یکی کوچیکه برا یکی بزرگ، من بیشتر از یه ماهه ۴ میبندم هفت کیلو بود

چه پوشکیه؟
من ۴ مای بیبی بستم خیلی کوچیک بود
ولی ۴ هانیز و ببم اندازه س

منم پسرم 8ولی 3میبندم تازه کوچیک شده می‌خوام 4بگیرم مارک مای بیبی میبندم

زیر دکمه تن بچت می‌کنی ؟؟؟

منم همین وزن و سایز زد میندازه روشم زده تا ۱۴ کیلو

منم ۴میبندم خوبه

خب کوچیکه براش سایز بالاتر بگیر

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری