برای منم همین مدل هستش مارک کوک خود بیمارستان برام سفارش داد از روز اول داخل بیمارستان گفتند ببندم تا الان همیشه استفاده میکنم فقط موقع خواب باید باز کنید
روی بخیه ها باید باشه و اول یکم شل ببندید بعداً هر دفعه محکم تر کنید تا کاملا شکمتون جمع بشه
من گرفتم عالییی
من دارم از این ولی گرم میشه توش ۱تومن گرفتم
من یدونه ازین کمر بند طبی گرفتم یدونم این نمیدونم بدرد بخوره یا نه
من دارم خیلی گرمه اذیتم میکنه دوروز بستم دیگه نبستم
بعد سزارین نمیتونی ببندی تا بخیه هات خوب بشن چون امکان پارگی هست
اما توی طبیعی میتونی ببندی
چقدر گرفتی
این شکم بند هست یا کمربند طبی؟
ارع خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.