واسه بعد سزارين اين شكم بند خوبه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

برای منم همین مدل هستش مارک کوک خود بیمارستان برام سفارش داد از روز اول داخل بیمارستان گفتند ببندم تا الان همیشه استفاده میکنم فقط موقع خواب باید باز کنید
روی بخیه ها باید باشه و اول یکم شل ببندید بعداً هر دفعه محکم تر کنید تا کاملا شکمتون جمع بشه

من گرفتم عالییی

من دارم از این ولی گرم میشه توش ۱تومن گرفتم

من یدونه ازین کمر بند طبی گرفتم یدونم این نمیدونم بدرد بخوره یا نه

تصویر

من دارم خیلی گرمه اذیتم می‌کنه دوروز بستم دیگه نبستم

بعد سزارین نمیتونی ببندی تا بخیه هات خوب بشن چون امکان پارگی هست
اما توی طبیعی میتونی ببندی

چقدر گرفتی

این شکم بند هست یا کمربند طبی؟

ارع خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی
مامان Avin💗 مامان Avin💗 ۳ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی