۱۰ پاسخ

من بایو اویل زدم پرایمم زدم ترکم خوردم

من هرجا بایو اویل زدم خیلی کم ترک خورد ولی جاهایی که نزدم بیشتر خورد

هیچی ، هرچی بزنی بازم میشه
من از اول تا روزای آخر از واژن تا سینه هامو چرب میکردم بازم ترکید پوستم یه عالمه

ارثی هست
روغن زیتون مدام چرب کن شکم آروم ماساژ بده

نخارونش.

برامن سر دلنیا بد جوری ترک خورد لعنتی

بنظرم اول ژنتیک بعدا کرم و لوسیون
من چون مامانم خیلی ترک نخورده منم شکمم ترک نخورد

هیچی جلوشو نمیگیره 😫اولین ترک رو این هفته خوردم😭

من هیچی نزدم کلی هم چاق شدم ولی ترک نخوردم کلا خانوادگی ترک نمیخوریم تو حاملگیامون

هیچی نمیتونه جلوشو بگیره

سوال های مرتبط

مامان حلی مامان حلی ۴ سالگی