۳ پاسخ

باز شدن عضلات شکم
طبیعیه
ولی اگر زیاد بود و دائم حتما به دکترت بگو

این دردها طبیعیه،ولی اگه دیدی دردش خیلی شدیده و مداوم هست حتما با پزشکت در میان بزار
شاید‌ نیاز داشته باشی دارو بهت بده مثل شیاف استروژن

فشار اومدع بهت شاید استراحت کن ببین بهتر نمیشی
من زیاد میشینم دردم میگیره

سوال های مرتبط

مامان فرهاد مامان فرهاد ۳ سالگی
مامان فرهاد مامان فرهاد ۳ سالگی