۱۱ پاسخ

کاندوم
کدکس بگیر

من دوسال طبیعی و کاندوم جلوگیری میکردم همشم با استرس

ما با کاندوم جلوگیری کردیم سر هر دو خوب بود

عزیزم من با قرص باردار شدم اونم دوقلو یه قل خارج از رحم و دکتر گفت به خاطر قرصه خارج رحم شده تازه میخواستن لولمو بردارن

والا من روکین میخوردم چند سال هر سه ماه روش جلوگیری رو تغییر میدادم ولی باردار شدم 😂 انگار این قرص ها خیلی تاثیر ندارن دیگه

بنظرمن ایودی

من قرص روکین میخورم خوبه بهم میسازه

بنظرمن بهترین روش جلوگیری اینه که طبیعی جلوگیری کنی

قرص شیردهی

دکتر من میگفت این قرصا دیگه تاثیر نداره
میگفت دستگاه خوبه

عزیزم هیچ روشی ۱۰۰ درصد مطمئن نیست همه روش ۶ای جلوگیری احتمال خطا دارن
کاندوم ممکنه پاره بشه /:
با ایودی بودن ک حامله شدن

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۴ ماهگی