من مال دخترمو نگه داشته بودم
بعد یه مدت رفتم دیدم کرم زده از داخل
بردم انداختم دانشگاه تهران !
۱۶سال پیش خالم ناف پسرشو داد گفت ببر بنداز تو مدرسه ، منم یادم رفته جیب بغلی جا مونده چندرووووز ، بعد که دیدم انداختمش تو جوب 😂😂😂😂
منم نگهش داشتم
من نگه داشتم.تازه زخمشم که خشک شد و افتاد اونم نگهداشتم😁
سطل اشغال
والا دکتر پسرم روز پنجم که برای چکاپ رفتیم برش داشت گفت خشک شده انداختش تو سطل اشغال 😂😂 البته من کلا دوست ندارم این چیزا رو نگه دارم یه جوریه انگار
من گذاشتم توسوراخ موش
والامن میاندازم
باید بزاری داخل سولاخ موش که بچه زرنگ شه
منم بابی بی چک نگه داشتم یادگاری😁😁
من نگه داشتم با بی بی چک تابلوش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.