ناف بچم ک افتادرو چیکار کنم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من مال دخترمو نگه داشته بودم
بعد یه مدت رفتم دیدم کرم زده از داخل

بردم انداختم دانشگاه تهران !

۱۶سال پیش خالم ناف پسرشو داد گفت ببر بنداز تو مدرسه ، منم یادم رفته جیب بغلی جا مونده چندرووووز ، بعد که دیدم انداختمش تو جوب 😂😂😂😂

منم نگهش داشتم

من نگه داشتم.تازه زخمشم که خشک شد و افتاد اونم نگهداشتم😁

سطل اشغال

والا دکتر پسرم روز پنجم که برای چکاپ رفتیم برش داشت گفت خشک شده انداختش تو سطل اشغال 😂😂 البته من کلا دوست ندارم این چیزا رو نگه دارم یه جوریه انگار

من گذاشتم توسوراخ موش

والامن می‌اندازم

باید بزاری داخل سولاخ موش که بچه زرنگ شه

منم بابی بی چک نگه داشتم یادگاری😁😁

من نگه داشتم با بی بی چک تابلوش کنم

سوال های مرتبط

مامان کشمش مامان کشمش ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان مهرزاد مامان مهرزاد ۱۲ ماهگی
مامان شاهوین مامان شاهوین ۳ ماهگی
مامان alborz مامان alborz روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مبین مامان محمد مبین ۱۰ ماهگی