وزن بچم ۲.۲۰۰ ، ۲.۳۰۰ اینا تو هفته من خیلی پایینه؟🥺

۱۲ پاسخ

عزیز جان هر چقد باشه چه اشکالی داره سالم باشه فقط.
وقتی به دنیا اومد وزن میگیره
من خودم بشخصه هر کاری بگی کردم هر چی کوفت و زهرمار خوردم اخرم بچم ۲۶۰۰ دنیا اومد

نینی من هم تو ۳۵ هفته و ۱ روز وزنش ۲۳۷۴ بودش گفتن خوبه نه بالا نه پایین ولی حداقل هستش اعداد ارقام برات مهم نباشه اگه خیلی کم باشه دکتر خودش بهت میگه

من عروس خالم ۴۰هفته کامل زایمان کرد بچش ۲۵۰۰بود، با اعتماد ب سقف میگفت بچم خیلی تپله و وزنش زیاده😂😑

کمه اره

دختر داییم دیروز زایمان کرد بچش ۲۳۰۰
۳۹ هفته

منم تو ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود الان همین ۲۲۰۰ ۲۱۰۰ هستش😕 لیدی میل هم میخورم اسهال میشم نمیتونم بخورم

من بچم وقتی بدنیا امد۲۱۰۰بود ریزه پیزه بود🥲تازه داره جون میگیره

دنیا بیاد زود بزرگ میشه بابا

من دیروز رفتم سونو ۲۶۰۰بود

منم بچم ۲۲۰۰ بود

رفتی سونو
سزارین یا طبیعی

خوبه ماشاالله

سوال های مرتبط