وزن بچم خیلی پایینه 😩😩😩همه بالایی1700 د

۴ پاسخ

تازه وارد پروسه وزن گیری شده بابا
تغذیه تو بهتر کن

لیدی میل بخور

به دکترت بگو لیدی میل بنویسه
حلیم و بستنی و آجیل بخور

چند بود ؟

سوال های مرتبط

مامان ببجیم مامان ببجیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته چهلم بارداری
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد